Lady Gourmet

Hur skapar man sig ett namn?
Ett namn som ska etsa sig fast på folks näthinnor, vare sig dem vill eller inte?
Man tar en kvinnas passion, en mors engagemang och en flickas nyfikenhet. 
Och så tar man dessa 3 ingredienser och blandar ihop med en dos expertis, smaksinne och glädje inför mat och dryck. Då får ni mig- LADY GOURMET
 
Min passion för mat. Att äta den, laga den, servera den och att prata om den. NU vill jag även skriva om den.
Jag vill dela med mig av mina mat och dryck upplevelser, och du ska följa med på resan. Sätta smaksensationer till ord. Göra miljöerna till skrivande berätelser. Visa att kockarnas olika matkreationer är vacker konst.
 
En dröm, en dröm som ska bli verklig. Den börjar nu....
(Närmre beskrivning om vem jag är och vad jag gjort kommer i nästa inlägg)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :